2018. szeptember 25., kedd

Engem most valaki nagyon utál

Hétfő este (szeptember 24.) a kicsi leforrázta magát kb 3 deci vízzel. Azonnal beültettem a kádba és folyattuk rá a hideg vizet. Hívtam az ügyeletet, aki a Bethesda kórházba küldött. 140 km/h sebességgel száguldottam az M1-M7 bevezetőn, 90 km/h-val a BAH csomóponton, majdnem mindenhol zöld volt a lámpa, gyorsan beértünk, hamar ellátták. Hajnali 1-kor már agyban voltunk.
Ma reggel kötözésre vissza. Mivel a seb levet ereszt, a fedő géz beleragad a sebbe, ami eléggé fájdalmas, a gyereknek az a legjobb, ha bódítják. Ezt most mindennap megcsinálják, fölösleges ennyit furikázni a városban, a héten bent kell maradnia a kórházban. Mai látogatas végén sírva váltunk el, nem volt még külön tőlem.

Hazafelé érkezett a hír, hogy a férj, "sikeres" öngyilkosságot követett el......

1 megjegyzés:

  1. Szeretlek.
    Elég kemény volt ezt a szöveget most így elolvasni, még úgy is, hogy tudtam.
    Sajnálom
    Itt nálunk szeretünk és szerettük, még ha néha őrületbe tudott is kergetni.

    VálaszTörlés