2017. február 28., kedd

Februári színház

Február 5. Thália színház Boeing Boeing 
Anyunak vettem karácsonyra a jegyet. Élményeket adjunk egymásnak és ezzel sikerült! Annyira jókat kacagtunk. Anyu sokszor felemlegette a Tony Curtis főszereplésével készült filmet, amit mindenféleképpen meg kell néznem. Gyerekként láttam, emlékszem, de most már nem sok minden rémlik. Azért a színdarab más volt. A főszereplő Pinroch Csaba annyira nem tetszett. De Molnár Piroska és Vida Péter szuperül vitte a darabot. Gubás Gabi túl sok volt, bár ezt lehet a szerep kívánta. 

Február 8. Thália színház A nagy kézrablás
Anyu és én kaptuk karácsonyra a jegyet a bátyáméktól. Féltem a darabtól, mert nem szeretem, ha káromkodnak és mint kiderült 18+ a darab és igen sokat káromkodnak. Nem kellett volna félni a csúnya beszédtől, inkább attól, amiről szól, vagyis semmiről.... 27 éve keresi a kezét egy fickó, amit egy vonat vágott le és pár srác elvitt. Már az alap szitu is idióta! Szabó Erika játéka remek volt. Jobban tetszett, mint a címszereplő Szervét Tiboré.

Február 9. Rózsavölgyi Szalon Mesterhármas
Nagyon szeretem a Rózsavölgyi szalont! Szuper darabokat játszanak. Igaz kicsit drága, de mióta hárman veszünk 10 alkalmas bérletet kicsit olcsóbb a helyzet. Ez egy három szereplős darab volt Bozó Andreával, László Zsolttal és Kocsis Gergellyel. Bozó Andreát még nem láttam színdarabban, de most már keresni fogom. Kíválóan alakított. Persze a többiek is, de a hölgy vitte a darabot. 

Február 11. Átrium Film-Színház Őrült Nők Ketrece 
Erre a darabra tavaly decemberben hívták fel a figyelmemet és kérdezték lenne e kedvem megnézni. Mivel a filmet ismerem és musical naná, hogy igent mondtam és milyen jól tettem! Zseniális! Elképesztő! Fantasztikus! Muszáj látni! Stohl András alakította Albint és nagyszerű volt! Az a mozgás, az az affektálás, lenyűgöző!!! Mindenképpen ismételni fogok, mert kell!

Február 15. Radnóti színház Futótűz
Erről a darabról nem tudtam semmit, csak annyit, hogy egyik kedves barátomnak nagyon tetszett és ismételni akar. Indulás előtt elolvastam a tartalmát és arra a döntésre jutottam ez tényleg remek lesz! Igen! Tényleg! Iszonyatosan jó! Szó szerint iszonyatosan.
Kováts Adél fergetegesen nagyot alakított, de László Zsolt nem tetszett. 
Ismételni nem szeretnék, sokat kell emészteni a látottakat.

Február 18. Átrium Film-Színház Pillanatfelvételek
Egy kutyafuttatós ismerős mesélt erről a darabról és akkor megfogadtam, hogy megnézem. Érdekes az alaptörténet és kiváncsi voltam Bereczki Zoltánra prózai darabban. Tetszett, ez is tetszett! Szerettem Pokornyi Liát is. Teljesen aktuális darabot sikerült összehozni.
Végre elhangzott egy olyan kérdés, amit már én is sokszor feltettem miközben egy dokumentum filmet néztem: "Miért nem segít annak a szerencsétlennek!? Miért fotóz, filmez!?" Érkezett egy kb elfogadható válasz is: "Azért vagyunk ott, hogy dokumentáljunk, hogy az eseményektől több száz, ezer kilométerre élők is lássák mi zajlik a vilàgban. Nem azért, hogy beleavatkozzunk."

Február 27. Belvárosi színház Bocs, félrement
Hónap zárásának tökéletes darabja volt ez a 70 perces, 5 személyes, vígjáték. Laptop előtt ül a feleség, a férj, a feleség barátnője, férj barátja és a férj szeretője. Chatelnek. Aztán az egyik levelet a szerető helyett a feleség kapja meg és megindul a komédia. Csak beszélgetnek végig, de Kovács Patrícia egyszerűen fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése