2014. április 23., szerda

Egy éjszaka Rómában

Mert nekem mindent meg kell néznem, aminek a címében a "Róma" szó szerepel....
 
Tegnap éjszaka, a hosszú húsvéti szünet után, nem tudtam elaludni, így filmeztem. Megrendeltem az HBO csomagot, csak tudnám minek, így kihasználva a lehetőséget, odakapcsoltam.
Mit találtam, mit találtam: egy lelkizős, állandóan meztelen nők gyorsan kialakuló szerelméről szóló filmet, amit néha nem is értettem....
 
"Egy hotelszoba Róma szívében. Két fiatal nő, akik Rómán átutazóban véletlenül találkoznak. A találkozás intim és szenvedélyes (ezeket a részeket lenémítottam és inkább olvastam) kalandra csábítja őket, mely mindkettejük testén és lelkén mély nyomot hagy. (közben mesélik életüket, amiből számomra nem mindig derült ki, hogy igazat mondanak vagy sem) Lassan átengedik magukat az ismeretlennek, és új, megbabonázó szerelem hajnalára virradnak. (a vége igen érdekesre sikerült. egész jó színésznő a hosszú hajú Natasha Yarovenko) Az Egy éjszaka Rómában 12 órát ölel fel egészen a reggeli órákig, amikor a két nő útja újra kettéválik. (vagy mégsem)"
 
 
Volt benne egy zene, ami nagyon beleült a fülembe és szerencsére meg is találtam.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése