2014. február 18., kedd

5 in 2 avagy filmezgetek

Az úgy kezdődött, hogy nem volt kedvem olvasni, majd azzal folytatódott, hogy megláttam egy filmbemutatót az egyik tv csatornán. 
Pénteken, a fantasztikus barátos vacsora után, adta le a tv a Fogadom című filmet, amiről kiderült, hogy egy könyv alapján készült. Kettőt ütöttem egy csapásra, már nem kell elolvasnom ;)



Aztán még gyorsan nekikezdtem a Perfect ending-nek, ami azt hittem nem az én érdeklődési körömnek való, de lehetséges, hogy mélyen elrejtek magamban valamit. 


Amíg az első filmen mosolyogtam, addig ezen kezdetben könnyeztem, aztán már nem tudtam megálljt parancsolni, zokogtam. 
Hajnali 2-kor kerültem ágyba. Másnap valahogy eltűntek otthonról a gyerekek, így folytattam a filmezést, de most már egy férjjel az oldalamon. 
Kezdetnek a Személyiségtolvajt tettük be. 


Kicsit unalmas volt, de amikor már azt gondoltuk feladjuk, bedobtak pár jó poént. A vége tetszett a legjobban. Sandynek nagyon helyes családot találtak ki. 
Folytatásként, férjem nagy örömére, táncolós lányokat néztünk, Tökéletes hang címmel. 


Teljesen kiszámítható film, egyszer nézhető, baromi jó hangokkal. Na az a hányás, az felejthetetlen. 
Végül egy kacagós, Lelkestestcsere


Igen, utálják egymást. Igen, sokat veszekednek, beszólnak egymásnak. Igen, testet cserélnek. Igen, az lesz a vége, amire gondolsz. Mégis jókat nevettünk, mert jól alakítják azt, akiben éppen vannak. 

Mivel olvasni még mindig nincs kedvem, viszont nézni ki a fejemből igen, ezért szabadságra szeretnék menni, filmeket nézni és nem az aktuális cégvezetőkkel vitázni...

3 megjegyzés:

  1. állandóan barátokkal vacsorázom, és mindig elgondolkodom, hogy nem is voltam ott. :D
    oké, hogy vacsorázol, meg, hogy másokkal, de hogy mindig???!! :)
    cupp

    VálaszTörlés
  2. jaj elrontottam: vacsorázoLLL

    VálaszTörlés
  3. :D
    Nem is állandóan/mindig :P Sűrűbben is lehetne ;)
    Neked olyan sűrű a programod, de egyszer összeszervezhetünk egy vacsit.

    VálaszTörlés